Cena: 15.900zł
Numer kontaktowy: 535 915 322
Przebieg: 115000
Napęd: przód
Moc: 210KM
Rok produkcji: 1997
Skrzynia biegów: manualna
Rodzaj Paliwa: Benzyna
Opis pojazdu
P.S. PROSZĘ O KONTAKT OSOBY POWAŻNIE ZAINTERESOWANE, PRZED KONTAKTEM PROSZĘ O DOKŁADNE PRZECZYTANIE OPISU…
Witam serdecznie, przedstawiam auto nietuzinkowe (zakupione jako 4-te, a obecnie jest 5-tym autem w rodzinie).
Praktycznie cały czas garażowane, od września ub. roku zrobiłem niespełna 2 tys km.
Bardzo długa historia budowy, praktycznie z oryginalnych części zostało tylko nadwozie…
SILNIK: W 2012r. SWAPEM motoru z 1.4l na 1.8 zajęła się znana i szanowana firma Genowefa Garage. Jednostką napędową jest pancerne 1.8T AUQ pochodzące z Auti TT o fabrycznej mocy 180 koni (przebieg silnika to około 80 tys km), podczas zmiany silnika założono większy kolektor dolotowy z wersji BAM, centralny duży intercooler, a o lepsze doprowadzenia powietrza dba SIMOTA w carbonowej osłonie. Całość zwieńczona układem wydechowym 2,5 cala przy turbinie zabandażowanym i zakończonym tłumikiem przelotowym(całość nierdzewka. Założony specjalny zawór upustowy. Ingerencja w sterownik zaowocowała mocą 210 koni.
Chciałbym dodać , że w marcu br. roku został wysłany sterownik silnika do firmy TURBOELITA także w chwili obecnej mamy już procedury: Launch Control i Flat Shift.
Co do silnika jest w genialnej kondycji, użytkowany na oleju 5W30 Audi Longlife( olej zakupiony w Niemczech).
Przy przebiegu 113547 wykonano duży serwis auta-wymianę oleju, rozrządu INA wraz z rolkami, pompą itp, nowe irydowe świece NGK. Nowy przepływomierz BOSCH, zregenerowany rozrusznik.
ZAWIESZENIE: oryginalny zestaw hamulcy słabo dawał radę , przy przebiegu 114 tys km założono komplet hamulcy z VW Polo 6N GTI ( większe wentylowane tarcze przód i tarcze tył),tylna belka wypiaskowana,pomalowana podkładem epoksydowym i złotym odcieniem metaliku. Układ hamulcowy zalany płynem AUDI DOT-4, wymontowano przednie wahacze które ponownie złożono na nowych sworzniach i tulejach poliuretanowych, zbieżność ustawiono laserowo. Dodatkowo przedni stabilizator grubszy z GTI, dystanse -przód po 20mm a tył po 15mm, amortyzatory Gwintowane marki SUPERSPORT-przednie w okolicach 80%sprawności, tylne gorzej 40-50% sprawności. Na felgach opony marki Hankook 195/45R15.
W chwili obecnej podczas przyspieszania, hamowania i wchodzenia w ciasne łuki z dużymi prędkościami V-wej prowadzi się jak po sznurku…
NADWOZIE: Całość polakierowana łącznie z wnękami, i komorą silnika, bezwypadkowa przeszłość. Wszystkie szyby prócz przedniej przyciemniono o 20%, przednia szyba praktycznie nowa bo 1.5 tys km temu wymieniona. Założone Bi-xenony.
WNĘTRZE: Pokryte eko-skają :), zestaw grający z radiem Sony MP3 z wzmacniaczem i dodatkowymi głośnikami w pułce, nowy licznik w białym kolorze, ponieważ poprzedni posiadał skalę tylko do 200km/h.
MANKAMENTY: zabrany dowód rejestracyjny za brak tablicy rej przedniej-mam tylko ksero pokwitowania(potrzebny zaprzyjaźniony diagnosta), ponadto po wymianie kowadełka-prowadnicy linek lewarka biegów mechanik nie potrafi ustawić 1-szego biegu, aczkolwiek auto ma na tyle mocy i momentu, że do ruszania używam tylko drugiego.
OC do września br. roku.
KOSZTY KOŃCOWE :
SWAP silnika około 12500zł
LAKIERNIK ???
Gwint około 1500zł
Reszta wykonana około 1.5 tys km:
kompletny serwis silnika ok 1.5 tys temu ( oleje, paski-rozrządu i wielo-klinowy, świece, przepływomierz) 1260zł
kompletna regeneracja rozrusznika 300zł
wymiana akumulatora około 200zł
przeprogramowanie sterownika TURBOELITA 700zł
swap hamulcy z piaskowaniem belki + robocizna 2000zł
opony używane z założeniem i ważeniem 500zł
poliuretany + sworznie + robocizna przednich wachaczy + zbieżność ok. 550zł
przyciemnienie szyb + wymiana przedniej szyby 1100zł
bixenon około 300zł
+ OC,
całość około 21300zł.
Auto bardzo szybkie i niebezpieczne w rękach niedoświadczonego kierowcy…
Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży której powodem jest chęć wypróbowania czegoś mocniejszego z japońskiego rynku.
Nie udostępniam na przejażdżki, fotel kierowcy udostępniam po przedłożeniu gotówki.
Zamiana tylko i wyłącznie na złotówki, euro bądź dolary